מכירת אונקיות זהב – איך ואיפה מוכרים אונקיות זהב בישראל?

מכירת אונקיות זהב

בעולם המנצנץ של מתכות יקרות, זהב הוא סמל לעמידות. במדינה כמו ישראל, בה היסטוריה ומסחר משתלבים בצורה חלקה, הפוטנציאל של שוק הזהב הוא עצום. אם יש בבעלותכן אונקיות זהב ואתם שוקלים למכור אותן בישראל, חשוב שתכירו את נוף הזהב המקומי. במאמר זה נצלול לתוך המורכבות של מכירת אונקיות זהב בישראל ונעזור לכם לבצע מכירה חלקה ורווחית.

לפני הכל – כיצד מחשבים את ערכן של אונקיות זהב?

על מנת לבצע מכירת אונקיות זהב באופן נכון ובטוח, חשוב קודם כל להבין כיצד מחשבים את ערכן של אונקיות הזהב באופן נכון. בניגוד לאונקיה הסטנדרטית המשמשת למדידת רוב הסחורות, אונקיית זהב הינה כ-31.1 גרם במשקלה. הבדל זה ממלא תפקיד מכריע בתמחור של אונקיות הזהב בישראל ובעולם. בדומה לאופן בו מתבצע מסחר ברוב הסחורות היקרות, השוק הבינלאומי מציין בדרך כלל את מחיר הזהב לפי המשקל הספציפי הזה. בהתחשב בביקוש הרב לזהב ובערך ההולך ועולה של המתכת היקרה הזו, אין זה פלא שמשקיעים כה רבים בוחרים בזהב להשקעה.

הצצה לשוק הזהב העשיר של ישראל

מערכת היחסים של ישראל עם זהב הינה עתיקה כמו סיפוריה העתיקים. מהסיפורים התנ”כיים אשר כוללים חפצי זהב ועד לרחובות התוססים המודרניים של תל אביב, בהם סוחרי זהב הקימו חנויות, הזהב נמצא בכל מקום. בעוד שתל אביב נחשבת לנקודה חמה למסחר בזהב, בערים אחרות כמו ירושלים וחיפה יש גם שווקי זהב משגשגים מאוד.

כיצד לבצע מכירת אונקיות זהב באופן נכון?

זהב נקבע לא רק לפי משקל, מחיר אונקיות זהב נקבע גם על פי טוהר הזהב בהתאם לשיעורי השוק הנוכחיים. אם אתם שואפים לקבל את התמורה הטובה ביותר עבור הכסף שלכם, להלן 2 דרכים בהן תבצעו מכירה נכונה ובטוחה של אונקיות זהב:

  • תעקבו אחר מצב השוק – מחירי הזהב הם דינמיים ומשתנים מדי יום על סמך גורמים שונים. התייעצו תמיד עם גורמים אמינים ותהיו מעודכנים בשער הזהב הנוכחי בישראל.
  • בדקו היטב את טוהר אונקיות הזהב – בישראל זהב 24 קראט נחשב לזהב טהור. לפני ביצוע כל מכירה, וודאו היטב מהו טוהר הזהב שלכם.

איפה מומלץ לבצע מכירת אונקיות זהב בישראל?

סוחרי זהב מומחים

סוחרים אלו מבטיחים לרוב עסקאות מידיות. הם עשויים לספק מזומן במקום, אבל התעריפים שלהם יכולים לפעמים להיות פחות תחרותיים.

בוטיקי תכשיטים

מעבר ליצירת תכשיטים אלגנטיים, תכשיטנים רבים בישראל רוכשים גם אונקיות זהב. הם עשויים להיות סלקטיביים יותר אך לרוב מציעים מחירים אטרקטיביים.

מכירת אונקיות זהב אונליין

השוק המקוון שוקק פלטפורמות המוקדשות למכירה וקניה של מתכות יקרות להשקעה. וודאו שאתם מוכרים או קונים זהב במקום המתמחה במכירה וקנייה של זהב וכסף.

אילו גורמים קובעים את מחירי הזהב בישראל?

מספר אלמנטים קובעים את מחירי הזהב בישראל. שינויים בשוק הבינלאומי משפיעים תמיד על שיעורי הזהב המקומיים. פסטיבלים, במיוחד יהודיים, יכולים לעורר את שוק הזהב ולהוביל לעלייה בביקוש ובמחירים. זהב נחשב לנכס מקלט מועדף עבור משקיעים רבים בתקופות של אי ודאות. זכרו, בייחוד כאשר אתם מוכרים וקונים זהב באינטרנט, הקפידו על אבטחה.

לסיכום

ישראל, עם ההיסטוריה העשירה והכלכלה הדינמית שלה, מהווה קרקע פורייה למסחר בזהב. בין אם אתם משקיעים נבונים ומנוסים או משקיעים חדשים המחכים להזדמנות הגדולה הבאה שלכם, מכירת זהב בישראל יכולה להיות רווחית ובטוחה. עם המדריך הזה לצדכם, אתם יכולים לבצע מכירת אונקיות זהב בשוק הזהב הישראלי בביטחון. בצעו מכירת אונקיות זהב רק אצל קונים מורשים וכך תדעו שאתם מקבלים את המחיר המעודכן ביותר בשוק בשקיפות מלאה.

הבהרה: אין לראות במידע הכלול באתר זה משום ייעוץ / שיווק השקעות או תחליף לייעוץ / שיווק פיננסי מכל מין וסוג שהוא. המידע הכלול באתר אינו מהווה תחליף לייעוץ / שיווק השקעות או תחליף לייעוץ / שיווק פיננסי ואין לפעול על פיו אלא לאחר קבלת ייעוץ אישי המתחשב בצרכיו ובנתוניו האישיים של כל אדם.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!