מחיר קילו כסף – כמה שווה קילו כסף היום?

רבים מהמשקיעים מתקשים להעריך מחירים שונים של מתכת הכסף המגיעים בגרמים או קילוגרמים משתנים. כך למשל, נקבע מחיר קילו כסף בזכות אונקיית כסף אחת שמשנה את מחירה מדי יום ותקופה. אונקיית טרוי אחת שוקלת כ-31 גרם ומחירה מתעדכן בבורסות השונות כל יום. מחיר הכסף בכלל הבורסות הינו מחיר אחיד, ואם אתם מעוניינים לחשב מחיר קילו כסף, כל שתצטרכו לעשות זה לחלק מחיר אונקיית כסף במספר 31 ואתם באופן מידי תקבלו את המחיר של גרם אחד של כסף. לאחר הכפלתו של גרם כסף באלף, אתם תוכלו לדעת כמה שווה קילו כסף באותו היום.

אם החלטתם לבצע את החישוב ביום למחרת או בכל יום אחר, אתם תצטרכו לבדוק את שער הכסף תחילה ורק אז לבצע מחדש את החישוב.

למה כסף כל כך מבוקש בעולם?

מתכות רבות נחשבות למבוקשות בעולם אבל מכיוון שהכסף הוא מאוד זמין ונחשב גם למתכת זולה – הביקוש שלו גדל בכל רגע וכמעט בכל חנות אתם תוכלו למצוא פריטי כסף, תכשיטי כסף או פריטים אחרים שכולם נעשים מהכסף. ובשל הצורך בו, המתכת הזו עוד שומרת על ערכה וגם אם היא חווה תנודתיות מאסיבית מדי יום, לאורך תקופה ארוכה הכסף נחשב כערובה בטוחה ומומלץ מאוד להשקיע בו.

למתכת הכסף שימושים נרחבים במגוון רחב של תחומים

  1. מוליכות: כסף הוא מוליך מצוין של חשמל וחום, מה שהופך אותו למרכיב בעל ערך במכשירים אלקטרוניים, פאנלים סולאריים ויישומי היי-טק אחרים.
  2. תכונות אנטיבקטריאליות: לכסף יש תכונות אנטיבקטריאליות טבעיות שהופכות אותו לשימושי ביישומים רפואיים, כגון חבישות פצעים ומכשור ניתוחי.
  3. משיכה אסתטית: לכסף יש מראה מבריק שהופך אותו לפופולרי לשימוש בתכשיטים, חפצי נוי וכלי כסף.
  4. עמידות: כסף הוא חומר עמיד בפני קורוזיה והכתמה.
  5. ערך השקעה: כסף הוא מתכת יקרה המשמשת לרוב כמאגר ערך וכגידור מפני אינפלציה.

האם הכסף באמת שומר עלינו מפני אינפלציה?

תקופות שונות שבהן העולם חווה אינפלציה, הביאו לתנודות משתנות בשוק ההון כולו ובעיקר גם במניית הכסף. מחיר הכסף בעת אינפלציה עשוי גם הוא ליפול, אבל לטווח שנים ההשקעה הזו יכולה להשתלם לכם מאוד ובעיקר כי הביקוש בכסף הוא הרבה יותר גדול כיום משאר המתכות.

קשה מאוד לצפות מה יכול להשפיע על מחיר הכסף ואילו, כשהביקוש לכסף גובר – אז מחירו גם גדל לפיכך, מלחמות למשל, יהיו אחד הגורמים שיגרמו לערך הכסף לעלות ולביקוש גובר יותר אבל זה גם עשוי להשפיע להורדת המנייה והכל תלוי במספר פרמטרים נוספים שעלולים להשפיע בשוק ההון על אזורים שונים בעולם.

איך ניתן להשקיע בכסף כיום?

אם אתם מעוניינים להשקיע במתכת הכסף, אתם יכולים לעשות זאת באמצעות שתי דרכים מרכזיות: להשקיע במתכת כסף פיזית או, להשקיע במניית כסף. האפשרות העדיפה להשקעה תמיד תהיה השקעה במתכת פיזית כי במצבים של משבר כלכלי וברגע שאתם תרצו למכור את הכסף שברשותכם במהירות – באמצעות מתכת כסף פיזית תוכלו לעשות זאת ביתר קלות.

אנחנו במומחי הזהב נעזור לכם להחליט היכן כדאי ומומלץ לכם להשקיע, כי ההשקעה במתכות השונות תלויה גם בשינויים גיאופוליטיים ובשינויים של הבורסות השונות. תנו למומחים לעזור לכם לבצע את הרכישה שאתם תקבלו ממנה את התשואה הגדולה בהמשך הדרך. השאירו את הפרטים שלכם עוד היום ואנחנו נשמח ליצור איתכם קשר בהקדם.

 

הבהרה: אין לראות במידע הכלול באתר זה משום ייעוץ / שיווק השקעות או תחליף לייעוץ / שיווק פיננסי מכל מין וסוג שהוא. המידע הכלול באתר אינו מהווה תחליף לייעוץ / שיווק השקעות או תחליף לייעוץ / שיווק פיננסי ואין לפעול על פיו אלא לאחר קבלת ייעוץ אישי המתחשב בצרכיו ובנתוניו האישיים של כל אדם.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!