קניית זהב פיזי – איפה ואיך קונים? (המדריך המלא)

קניית זהב פיזי

אם תהיתם היכן ניתן לקנות זהב, אז כנראה שהמאמר הנ”ל יעניין אתכם מאוד כי הוא הולך להציג בפניכם את כל המקומות שבהם ניתן לקנות זהב. ואנחנו לא מדברים על קניית זהב בתור מניות או תעודות סל אלא, על רכישתו של הזהב באופן הפיזי שלו.

איפה ניתן לקנות זהב בימינו?

זהב הוא מתכת יקרה מאוד ומבוקשת כבר אלפי שנים. הזהב שימש לתכשיטים, מטבעות ואפילו כסמל של עושר וכוח.וכנראה שלא סתם כך זכה הזהב להערכה רבה במשך מאות שנים, כי הוא אכן היה נחשב למתכת בטוחה ששמרה על ערכה ולמרות השינויים הכלכליים, תמיד היה בו צורך.

כיום, ניתן למצוא את הזהב במקומות רבים החל מחנויות מיוחדות ועד למקומות שממש ימכרו לכם מטבעות זהב, ואת המקומות האלה בחרנו לרכז עבורכם במסודר:

  • חברה למכירת זהב

אחד המקומות הפופולריים ביותר לקנות בהם זהב זה דרך חברה מוכרת אשר מתמחה במכירת זהב, מטילי זהב או מטבעות זהב. כאשר קונים זהב מכל חברה שהיא, חשוב לבדוק את המוניטין של הסוחר ולוודא שהזהב שאתם רוכשים הוא אמיתי ובעל תעודות רלוונטיות.

  • זהב בתור תכשיטים

תכשיטי זהב זו גם אפשרות להחזיק בזהב בפן הפיזי, ולמרות שתכשיטי זהב מוערכים בקארטים ואף פעם לא יגיעו בצורת זהב טהור של 24 קראט – ערכם עדיין יהיה שווה כערך הקארט שלהם, מה שבהחלט יכול להיות כאופציה להחזקתו של הזהב.

  • חנויות זהב פיזיות

ישנן חנויות שמוכרות פריטים שונים מזהב או אפילו מוכרות זהב טהור, אבל חשוב מאוד לברר אודות החברה לפני שמחליטים לרכוש דרכה את הזהב שכן, לא חסרים אנשים וחברות שיכולות בקלות רבה לזייף תעודות ולמכור לכם מוצר שבסופו של דבר לא יהיה זהב אמיתי. ולמרות שזה מאוד מפתע לפעמים לקנות זהב, חשוב תמיד שיהיה לכם תעודה רשמית שמוכיחה על טוהר הזהב שבבעלותכם.

למה כדאי לקנות זהב?

רבים קונים זהב כהשקעה, במטרה להרוויח מהעלייה במחיר הזהב לאורך זמן. זהב היווה היסטורית הגנה מפני אינפלציה ואי ודאות כלכלית, מה שהופך אותו לאפשרות השקעה אטרקטיבית עבור משקיעים רבים. הוספת הזהב לתיק ההשקעות יכולה לעזור בגיוון אחזקת הכספים ולהפחית את סיכון ההשקעה הכולל. זהב נע לעתים קרובות בכיוון ההפוך מסוגי נכסים אחרים, כגון מניות ואיגרות חוב, מה שהופך אותו לכלי שימושי להשקעה.

בואו לקנות זהב דרכינו!

זהב גם נתפס לעתים קרובות כסוג של הגנה מפני אי ודאות כלכלית וגיאופוליטית. בתקופות של משבר, משקיעים עשויים לנהור לזהב כנכס מקלט בטוח. יש אנשים שקונים זהב בצורה של תכשיטים, בין אם כאביזר אופנה ובין אם כאביזר בעל ערך. חשוב לציין שכמו כל השקעה, קניית זהב טומנת בחובה סיכונים ואינה מתאימה לכל אחד ולכן, לפני כל השקעה, מומלץ להיעזר ביועצים פיננסיים שיעזרו לכם להחליט אם כדאי לכם להשקיע בזהב.

אנחנו נחשבים כיום לאחת החברות המובילות בתחום הזהב, ומציעים לכם לקנות או למכור זהב דרכינו. השאירו את הפרטים שלכם עוד היום באתר שלנו ואנחנו נשמח ליצור איתכם קשר.

הבהרה: אין לראות במידע הכלול באתר זה משום ייעוץ / שיווק השקעות או תחליף לייעוץ / שיווק פיננסי מכל מין וסוג שהוא. המידע הכלול באתר אינו מהווה תחליף לייעוץ / שיווק השקעות או תחליף לייעוץ / שיווק פיננסי ואין לפעול על פיו אלא לאחר קבלת ייעוץ אישי המתחשב בצרכיו ובנתוניו האישיים של כל אדם.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!