קניית זהב בישראל – היכן ואיך קונים זהב בישראל?

קניית זהב בישראל

בשנים האחרונות, העולם שלנו עובר משבר שלא היה כמותו מעולם. האינפלציה והריבית רק הולכת וגדלה, והכסף שלנו מתחיל לאבד ערך, גם מקורות ההשקעה הגדולים ביותר ניזוקו ולכן, רבים מהאנשים רצים לקנות זהב.

מאז ומתמיד הזהב נחשב למתכת בטוחה להשקעה משום שהוא שמר על הערך שלו ובגלל שאין הרבה זהב בכל רחבי העולם ובאדמה עצמה נותר רק שליש מהזהב שזמין לנו כיום, ישנו ביקוש מאוד גדול לזהב ואנשים רבים מבינים שמומלץ לעשות את ההשקעה הטובה ביותר דווקא במתכת הצהובה והמבוקשת הזו.

איך ניתן בימינו לקנות זהב?

ישנן מספר אפשרויות לקנות זהב בישראל ובעולם כולו,  האפשרות האחת היא, לקנות זהב פיזי, כגון מטבעות או מטילים, מסוחר או מתווך בעל מוניטין. זה יכול להיעשות באופן מקוון או באופן אישי, אבל חשוב לעשות את המחקר ולוודא שאתם מבצעים עסקה עם גורם אמין ובטוח.  אפשרות נוספת היא לקנות זהב בבורסה, ובעצם, להיות בעלי זהב על הנייר (ולא בפן הפיזי). אתם יכולים לרכוש מניות של חברות כריית זהב, תעודות סל זהב או קרנות נאמנות העוסקות בזהב דרך חשבון מתווך. 

כשלבסוף, אתם יכולים גם להשקיע בזהב באמצעות חוזים עתידיים, אופציות או נגזרים אחרים. עם זאת, השקעות אלו יכולות להיות מורכבות ומסוכנות יותר, ובדרך כלל אינן מומלצות למשקיעים חסרי ניסיון.  לא משנה באיזו אפשרות תבחרו, חשוב לעשות את המחקר הקפדני ביותר להשקעה בזהב ולהבין את הסיכונים והתגמולים הפוטנציאליים לפני ההשקעה.

אז איפה תוכלו למצוא זהב בישראל?

ישנן מספר דרכים לקנות זהב בישראל, החל מאופן פיזי של קניית הזהב ועד השקעה בזהב בצורה האלקטרונית (לקנות זהב על הנייר).

אז כמו שכבר רשמנו קודם, אפשר להשקיע בזהב דרך הבורסה. מחיר הזהב מתעדכן בבורסות העולמיות בצורה אחידה מדי בוקר וערב וכדאי לשקול באיזו תקופה נכון ומשתלם לבצע את ההשקעה הזו. 

דרך שניה שהייתה נפוצה תמיד עד התפתחות העולם הטכנולוגי זה, לקנות את הזהב בחנות המיועדת לקניית זהב טהור בתור מטילי זהב או מטבעות. הרבה אנשים בעולם מחזיקים בזהב בצורות שונות, בזמן שמטבעות זהב מקוריות יכולות אף לעלות במחיר כי הביקוש אליהן הוא כל כך גדול, מטילי זהב זו הדרך הטובה ביותר לשמור על ערך הכסף שלכם בזמן שמטילים מגיעים בצורות שונות והייחודיות שלהם זה, שהם עשויים מ99.99% זהב. מה שהופך את מטילי הזהב לדרך הקלה ביותר להפוך לכל צורה אחרת על ידי התכת הזהב של המטילים.

בהמלצה – מומחי הזהב

אנחנו בחברת מומחי הזהב מתעסקים בתחום הזהב מזה שנים רבות וערוכים לקנות מכם את הזהב או למכור לכם אותו במגוון רחב של אפשרויות. לפני שאתם תחליטו לרכוש זהב מכל גורם שיהיה, חנות, אתר או חברה – חשוב לוודא עם מי אתם מבצעים את העסקה. האם החברה נחשבת לאמינה? מהם התעודות שאתם תקבלו כשתקנו את הזהב? ועוד פרטים חשובים שהחברה תצטרך לספק לכם כשאתם תחליטו לקנות דרכה זהב.

לכל שאלה בנושא קניית זהב טהור או מכירת זהב – השאירו לנו את הפרטים שלכם ונציגנו יצרו איתכם קשר בהקדם.

הבהרה: אין לראות במידע הכלול באתר זה משום ייעוץ / שיווק השקעות או תחליף לייעוץ / שיווק פיננסי מכל מין וסוג שהוא. המידע הכלול באתר אינו מהווה תחליף לייעוץ / שיווק השקעות או תחליף לייעוץ / שיווק פיננסי ואין לפעול על פיו אלא לאחר קבלת ייעוץ אישי המתחשב בצרכיו ובנתוניו האישיים של כל אדם.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!