השקעה בזהב פיזי – איך עושים את זה בישראל?

השקעה בזהב פיזי

זהב נחשב לאפשרות השקעה פופולרית במיוחד כבר מזה מאות ואלפי שנים, וקל להבין למה כך הדבר. זהב הוא מתכת יקרה שידועה בערכה כבר במשך אלפי שנים, מה שהופך אותו להשקעה אידיאלית עבור אלו מכם אשר מחפשים לגוון את תיק ההשקעות שלכם ולהשקיע באפיק בטוח ויציב. אבל איך משקיעים בזהב פיזי בישראל? במאמר זה נסקור את היתרונות וכל מה שחשוב לדעת לגבי השקעה בזהב פיזי בישראל.

למה כדאי להשקיע בזהב פיזי בישראל?

ישנן סיבות רבות מדוע כדאי גם לכם להתחיל לבצע השקעה בזהב פיזי בישראל. בתור התחלה, זהב נחשב לנכס מקלט בטוח המחזיק בערכו בתקופות של אי ודאות כלכלית. הוא נכס מוחשי שאתם יכולים להחזיק ביד שלכם, מה שיכול להוות נחמה לאלו מכם שמעדיפים להשקיע בנכסים פיזיים על פני כאלו דיגיטליים. בנוסף, לזהב יש היסטוריה ארוכת שנים וערכו רק הולך וגדל לאורך זמן, מה שהופך אותו למאגר אמין של עושר ולאפיק השקעה כדאי ובטוח במיוחד.

אילו סוגים של השקעה בזהב פיזי קיימים?

ישנן מספר דרכים להשקיע בזהב פיזי בישראל. האפשרויות הנפוצות ביותר כוללות קניית מטבעות זהב, מטילי זהב או תכשיטי זהב. לכל אופציה יש יתרונות ואתגרים משלה, לכן חשוב לקחת בחשבון את המטרות וההעדפות שלכם כשאתם מחליטים איזה סוג של השקעה בזהב פיזי מתאימה לכם.

קניית מטבעות זהב

רכישת מטבעות זהב היא אחת הדרכים הקלות והפופולריות ביותר להשקיע בזהב פיזי. מטבעות מגיעים בגדלים שונים, מ-1/10 אונקיה ועד אונקיה אחת או יותר, ומוטבעים על ידי מדינות שונות ברחבי העולם. כמה מטבעות זהב פופולריים בישראל כוללים את נשר הזהב האמריקאי, עלה האדר הזהב הקנדי והקרוגראנד הדרום אפריקאי.

רכישת מטילי זהב

רכישת מטילי זהב היא אפשרות נוספת להשקעה בזהב פיזי בישראל. מטילי זהב מגיעים בגדלים שונים, החל מגרם אחד ועד כמה קילוגרמים. בעוד מטילי זהב יכולים להיות יקרים יותר ממטבעות זהב, הם יכולים גם להיות דרך חסכונית יותר לרכוש כמויות גדולות יותר של זהב. אחד ממטילי הזהב הפופולריים בישראל נקרא PAMP Suisse Gold Bar, או בתרגום לעברית PAMP סוויס בר זהב.

קניית תכשיטי זהב

קניית תכשיטי זהב היא דרך נוספת להשקיע בזהב פיזי בישראל. אמנם תכשיטים אינם הדרך המשתלמת ביותר להשקיע בזהב, אך יש להם את היתרונות שלהם. ראשית, ניתן לענוד אותם וליהנות מתכשיטי הזהב, מה שהופך אותם להשקעה אישית יותר. בנוסף, יש לכם אפשרות למכור מחדש את תכשיטי הזהב עבור ערכם ההולך ועולה במידת הצורך.

היכן ניתן לרכוש זהב פיזי בישראל?

בכל הנוגע לקניית זהב פיזי בישראל, קיימות מספר אפשרויות. אתם יכולים לקנות זהב מחנות תכשיטים מקומית או מסוחרים מקומיים. ניתן לקנות זהב באינטרנט מסוחרים בעלי מוניטין וניסיון בתחום ובמכירה וקנייה של זהב וכסף. חשוב לבצע את מחקר מקדים לפני ההשקעה שלכם ולהבטיח שהסוחר שממנו אתם רוכשים את הזהב שלכם הוא בעל מוניטין בתחום. בנוסף, לא משנה היכן תבחרו לאחסן את הזהב שלכם, חשוב שהוא יהיה מאובטח.

לסיכום

השקעה בזהב פיזי בישראל יכולה להיות דרך חכמה וכדאית במיוחד לגוון את תיק ההשקעות שלכם ולהגן על העושר שלכם בטווח הארוך. בין אם אתם בוחרים להשקיע במטבעות זהב, מטילי זהב או תכשיטי זהב, חשוב לעשות את המחקר שלכם כראוי לפני כן ולקבל החלטות שמתאימות לכם לגבי ההשקעות שלכם. עם הטיפים האלו תוכלו להרגיש בטוחים להשקיע בזהב פיזי בישראל וליהנות מהיתרונות של ההשקעה במתכת הפופולרית בעולם.

הבהרה: אין לראות במידע הכלול באתר זה משום ייעוץ / שיווק השקעות או תחליף לייעוץ / שיווק פיננסי מכל מין וסוג שהוא. המידע הכלול באתר אינו מהווה תחליף לייעוץ / שיווק השקעות או תחליף לייעוץ / שיווק פיננסי ואין לפעול על פיו אלא לאחר קבלת ייעוץ אישי המתחשב בצרכיו ובנתוניו האישיים של כל אדם.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!